Välkommen till invånarkväll på Teams – 12 maj kl. 17:30–18:30
Vad händer just nu i Ingå och Joddböle? Nu har du chansen att få den senaste informationen direkt från aktörerna – och ställa dina egna frågor!
Vi bjuder in alla intresserade invånare till en digital invånarkväll via Teams. Under kvällen får du en aktuell lägesbild av pågående projekt och planer i området.
Program:
- 17:30 Öppning och välkomsthälsning – Ingå kommun
- 17:35 Aktuellt för Inkoo Shipping
- 17:50 Finnsementtis planer i Joddböle
- 18:05 Aktuellt från BGS
- 18:20 Diskussion och frågor
- 18:30 Avslutning
Kvällen ger dig möjlighet att både lyssna och delta i diskussionen – din röst är viktig.
Delta enkelt via Teams – tryck på länken(öppnas i ett nytt fönster, du flyttas till en ny sida).
Varmt välkommen med!