Fortsätt till innehållet

Välkommen till invånarkväll på Teams – 12 maj kl. 17:30–18:30

Vad händer just nu i Ingå och Joddböle? Nu har du chansen att få den senaste informationen direkt från aktörerna – och ställa dina egna frågor!

Vi bjuder in alla intresserade invånare till en digital invånarkväll via Teams. Under kvällen får du en aktuell lägesbild av pågående projekt och planer i området.

Program:

Kvällen ger dig möjlighet att både lyssna och delta i diskussionen – din röst är viktig.

Delta enkelt via Teams – tryck på länken(öppnas i ett nytt fönster, du flyttas till en ny sida).

Varmt välkommen med!