Utegymmet öppnar snart!
Många har säkert redan märkt att ett nytt utegym byggs på Fjärdvägen mellan Ingå Marina och Lilludden.
Tyvärr har arbetet blivit försenat och gymmet kan därför inte tas i bruk ännu nästa vecka, trots att planen var att bekanta oss med platsen redan 26.5.
Enligt nuvarande uppskattning siktar vi på att hålla sommarträning i utegymmet 9.6. och 16.6. kl 11-12. Häng med!
Invigning är också på kommande, så följ med i våra kanaler!
