Loading Evenemang
  • Detta evenemang har redan ägt rum.

12.5.@17:30-18:30

Invånarkväll på Teams

Vad händer just nu i Ingå och Joddböle? Nu har du chansen att få den senaste informationen direkt från aktörerna – och ställa dina egna frågor!

Vi bjuder in alla intresserade invånare till en digital invånarkväll via Teams. Under kvällen får du en aktuell lägesbild av pågående projekt och planer i området.

Program:

  • 17:30 Öppning och välkomsthälsning – Ingå kommun
  • 17:35 Aktuellt för Inkoo Shipping
  • 17:50 Finnsementtis planer i Joddböle
  • 18:05 Aktuellt från BGS
  • 18:20 Diskussion och frågor
  • 18:30 Avslutning

Kvällen ger dig möjlighet att både lyssna och delta i diskussionen – din röst är viktig.

Delta enkelt via Teams – tryck på länken

Varmt välkommen med!

Detaljer